کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس

کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس
کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس
بنر تماس با فیزیوتراپی دایان

ارائه خدمات در کلینیک فیزیوتراپی دایان در تهرانپارس

فیزیوتراپی یک روش بسیار مفید برای درمان آسیب، اختلالات و بیماری های مختلف است که با استفاده از تکنیک های خاص، به بازیابی تحرک، عملکرد و حرکت در ناحیه آسیب دیده کمک می کند.

فیزیوتراپی از نتایج آزمایشات و تحقیقات تأیید شده توسط پزشکان درباره نحوه عملکرد بدن استفاده کرده و از آسیب دیدگی بیشتر قسمتی که قبلا تحت فشار قرار گرفته است جلوگیری می کند.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

این روش به طور گسترده محبوب است و افراد در هر سنی با مدیریت وضعیت بدن و حفظ سلامتی از مزایای آن بهره مند شده و در نتیجه از بروز آسیب یا بیماری پیشگیری می کنند.

فیزیوتراپی شغلی مبتنی بر مدرک است و متخصصان آموزش دیده، ماهر و با تجربه، بهترین مراقبت و درمان را به بیمار ارائه می دهند.

در مجموعه ما تیمی از متخصصان فیزیوتراپی کاملا واجد شرایط تمام تلاش خود را می کنند تا شما از بهترین و با کیفیت ترین خدمات بهره ببرید.

این متخصصان تحقیقات لازم را انجام داده و از مهارت ‌ها و تجربیات گسترده خود برای بهبود مشکلات پیچیده تنفسی، عصبی، قلبی عروقی و عصبی عضلانی استفاده می‌ کنند.

اگر آسیب دیده اید و یا با مشکلی روبرو هستید، با متخصصان فیزیوتراپی حرفه ای ما مشورت کنید.

فواید فیزیوتراپی

در ادامه فهرستی از مشکلاتی که به کمک فیزیوتراپی به بهترین شکل ممکن درمان می شوند، ارائه شده است.

1. رفع یا کاهش درد

استفاده از تکنیک ها و تمرینات درمانی مانند تحرک بافت نرم یا استفاده از روش هایی مانند الکتروتراپی با دستگاه تنس، درمان با امواج تداخلی و اولتراسوند برای بیمارانی که از آرتروز، کشیدگی و رگ به رگ شدن عضلات یا تاندونیت رنج می برند مفید است.

این درمان‌ ها به کاهش درد کمک کرده و بدن را به حالت عادی باز می گردانند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تکنیک ها می توانید با متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی تهرانپارس تماس بگیرید.

2. اجتناب از جراحی

بیایید صادق باشیم. همه ما در دوران سخت همه گیری کرونا زندگی می کنیم و هیچکس نمی خواهد به بیمارستان مراجعه کند یا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. با این حال برخی شرایط اجتناب ناپذیر هستند و عمل جراحی آخرین راه حل است.

فیزیوتراپی با مدیریت و درمان بیماری در مراحل اولیه به جلوگیری از نیاز به عمل جراحی کمک می کند. همچنین شرکت در برنامه های توانبخشی قبل و بعد از عمل برای کاهش عوارض احتمالی جراحی مفید خواهد بود.

توصیه ما این است که قبل از برنامه ریزی برای جراحی با کارشناسان ما در کلینیک فیزیوتراپی تهرانپارس مشورت کنید. همچنین اگر تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال بهبودی هستید، می توانید درباره وضعیت خود با این متخصصان صحبت کنید.

3. افزایش قدرت و هماهنگی کلی

فیزیوتراپی نه تنها برای کاهش درد در حین یا بعد از جراحی بسیار مفید است، بلکه در افزایش قدرت و استحکام کلی بدن نیز نقش دارد. آیا می دانید فیزیوتراپی شامل تمرینات و کشش های خاصی است که به هماهنگی کلی بدن کمک می کند؟

بنابراین اگر علائمی همچون سرگیجه دارید، با متخصصان فیزیوتراپی ما در کلینیک فیزیوتراپی تهرانپارس تماس بگیرید. متخصصان فیزیوتراپی ما بسیار ماهر هستند و متناسب با نیازهای شما یک برنامه خاص طراحی می کنند.


بیشتر بخوانید : ۵ دلیل نیاز و مراجعه به فیزیوتراپی


4. کاهش وابستگی به داروها

گاهی شرایط خاصی وجود دارد که برای کنترل یا درمان بیماری لازم است دارو مصرف کنید. هرچند، تمام داروهایی که بیماران مصرف می کنند در مقطعی از زندگی عوارض جانبی به همراه خواهد داشت.

با این حال، مواردی مانند جراحی وجود دارد که بیمار برای تسکین درد به دارو وابسته است. فیزیوتراپی به عنوان یک گزینه جایگزین برای رفع این نگرانی و کاهش وابستگی و عوارض جانبی داروها، پیشنهاد می شود.

فواید فیزیوتراپی

5. تقویت عملکرد قلب و عروق و ظرفیت ریه

بیمار پس از جراحی برای سکته مغزی نیازمند مراقبت و یک برنامه ریکاوری خاص است. فیزیوتراپی به بیماران پس از سکته قلبی در بازیابی حس تشخیص جهت، حرکت و تعادل کمک می کند.

متخصصان فیزیوتراپی مجرب ما به بیماران کمک می کنند تا با سبک زندگی سالم روزانه خود سازگار شوند.

می توانید برای اطلاع از برنامه های ویژه، برای انجام تمرینات تنفسی که به بازیابی ظرفیت ریه و بهبود جریان خون در بدن کمک می کنند نیز با متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی تهرانپارس مشورت کنید.


بیشتر بخوانید : ۱۳ نکته فیزیوتراپی سکته مغزی و تمرینات در منزل


6. پیشگیری از آسیب های مرتبط با ورزش و مدیریت علائم

می دانیم که چابکی در ورزش اهمیت زیادی دارد و ورزش های مختلف خطر بروز آسیب های خاص مانند پارگی رباط صلیبی قدامی، آرنج گلف بازان و فشار به عضلات همسترینگ را افزایش می دهند.

فیزیوتراپی در چنین شرایطی بسیار مهم و مفید است، چراکه برای بهبود استقامت و رفع مشکل از تکنیک های خاصی استفاده می کند.

به غیر از افراد آسیب دیده، ورزشکاران نیز به طور مرتب در جلسات فیزیوتراپی شرکت می کنند. تیم متخصصان فیزیوتراپی ماهر ما به بهبود گردش خون و تقویت عضلات بدن کمک می کنند.

فیزیوتراپی انعطاف ‌پذیری و در نتیجه عملکرد شما در ورزش را افزایش خواهد داد.

7. تناسب اندام در تمام سنین و مراحل

پیری همیشه خوشایند نیست و عوارض خاصی مانند آرتریت روماتوئید، پوکی استخوان، سیاتیک، زوال عقل، درد گردن و کمر، تعویض مفصل زانو و غیره به همراه دارد که سبک زندگی روزمره را مختل می کنند.

می توان تمام این مشکلات را با فیزیوتراپی کنترل و مدیریت کرد. اگر شما یا یکی از عزیزانتان در سنین بالا با چنین مشکلاتی مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم به کلینیک توانبخشی ما مراجعه کنید.

تناسب اندام در فیزیوتراپی

8. مدیریت بیماری های قلبی و دیابتی

معمولا بیماران دیابتی از ناراحتی هایی مانند درد زانو، شانه و کمر رنج می برند و این مشکل به دلیل سطح نامتعادل قند در بدن است.

برنامه های فیزیوتراپی اختصاصی وجود دارد که به مدیریت درد ناشی از دیابت و همچنین کنترل سطح قند کمک می کنند.

متخصصان فیزیوتراپی ما بیماران را در مواردی مانند نوروپاتی دیابتی، پای دیابتی و غیره راهنمایی می کنند.


بیشتر بخوانید : درمان و بهبود دیابت با فیزیوتراپی


9. مراقبت های زمان بارداری و پس از زایمان

بارداری سفر زیبایی است. با این حال، بسیاری از زنان در این سفر با مشکل مواجه هستند، زیرا بدن دچار تغییراتی اساسی می شود و بر سلامت کلی تأثیر می گذارد.

بسیاری از زنان با مشکلاتی مانند نوسانات هورمونی، دشواری در انجام فعالیت های عادی به دلیل افزایش وزن، تغییر عادات و غیره رو به رو هستند.

پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از این تجربه فوق العاده با متخصصان فیزیوتراپی حرفه ای ما در ارتباط باشید.

10. بهبود سلامت روان

از میان تمام فواید شگفت انگیز فیزیوتراپی، سلامت روان مهم ترین آن هاست و تنها دلیل آن احساس شادی و سلامتی نیست. می دانیم که سلامت روان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

داشتن احساس خوب نه تنها برای انجام کارهای روزمره، بلکه برای بالا بردن اعتماد به نفس در موقعیت و مکان های مختلف نیز مهم است. به همین دلیل ما به شما کمک می کنیم تا پتانسیل واقعی و کامل خود را پیدا کنید.

برخی از خدمات فیزیوتراپی دایان در محدوده تهرانپارس شامل:

علاوه بر موارد فوق خدمات متعدد بیشتری در کلینیک فیزیوتراپی دایان انجام می شود که می توانید از طریق منوی اصلی سایت به آنها دسترسی داشته باشید.

با کمک یک متخصص فیزیوتراپی ماهر می توانید برنامه ای سفارشی مطابق با نیازهای خاص خود را دریافت کنید. همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در کلینیک فیزیوتراپی دایان تماس بگیرید.

شماره تماس های کلینیک فیزیوتراپی دایان جهت دریافت نوبت حضوری فیزیوتراپی مچ دست و فیزیوتراپی در منزل02122786049 – 09128340536

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

0 نظرات
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.