فیزیوتراپی آسیب ورزشی

بنر تماس با فیزیوتراپی دایان

فیزیوتراپی در آسیب ورزشی

در فیزیوتراپی دایان آسیب های ورزشی را با در نظر گرفتن رشته ورزشی شما ارزیابی و درمان میکنیم. از بهترین و جدیدترین دستگاه های فیزیوتراپی روز دنیا برای رسیدن به نتیجه ایده آل استفاده میکنیم. ما برای درمان و بازگرداندن شما به فعالیت ورزشی حرفه ای برنامه داریم. آسیب دیدگی جزئی از ورزش است که در اغلب ورزش ها دیده میشود.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

شما ورزشکاری هستید که در حین فعالیت ورزشی دچار آسیب های اسکلتی و عضلانی شده اید. اهمیت درمان برای شما بسیار بالاست چرا که میخواهید به سطح قبل از آسیب خود بازگشته و همچنان به ورزش ادامه بدهید. شما محدودیت حرکتی را نمی پسندید و در سن بالا تمایلی به بی تحرکی به دلیل آسیب های مفصلی ندارید.

فیزیوتراپی آسیب های ورزشی

یک ورزشکار پس از ایجاد آسیب تا رسیدن به سطح ورزشی قبلی خود برای حضور در سطح حرفه ای فاصله زیادی دارد. ممکن است ورزشکار در حالت عادی دردی نداشته باشد اما در زمان پرداختن به ورزش اصلی با مشکل مواجه شود. هدف ما از فیزیوتراپی و بازتوانی ورزشی این است  که در کوتاهترین زمان  ورزشکار را به سطحی از آمادگی که قبل از آسیب و صدمه ورزشی داشته است بازگردانیم.

ما در فیزیوتراپی دایان با ارائه به روزترین تمرینات و ورزش های درمانی و نیز جدیدترین تجهیزات فیزیوتراپی روز دنیا مانند لیزرپرتوان ، مگنت درمانی، شاک ویو  ، بایوفیدبک، اولتراسوندتراپی ، الکتروتراپی ، طب سوزنی ، سوزن خشک ، وازوترین و…. متناسب با آسیب ورزشی ایجاد شده شما را به فعالیت ورزشی قبلی خود بازمیگردانیم.

فیزیوتراپی آسیب ورزشی

برخی از مشکلاتی که در اثر حرکات ورزشی ایجاد میشوند شامل: پیچ خوردگی مچ پا،  پارگی رباط های صلیبی زانو، آسیب های شانه مانند تاندونیت و بورسیت،  التهاب تاندونهای شانه، زانوی دوندگان، در رفتگی شانه، پارگی منیسک زانو، آرنج تنیس بازان، زانوی پرش کننده، آسیب اعصاب محیطی، شین اسپلینت، التهاب فاشیای کف پا، دیسک گردن و کمر، کشیدگی رباط ها، عضلات، تاندون ها و… می باشد.

مباحث مرتبط.

فیزیوتراپی ، فیزیوتراپی قلهک ، فیزیوتراپی کمر ، فواید فیزیوتراپی ،فیزیوتراپی دایان ، فیزیوتراپی دولت ، بهترین کیلینیک فیزیوتراپی قلهک ، بهترین کیلینیک فیزیوتراپی دولت ، هزینه فیزیوتراپی ، کلینیک فیزیوتراپی ، فیزیوتراپی منزل .

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

0 نظرات
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها