چکاپ کامل زنان شامل چیست؟

بنر تماس با فیزیوتراپی دایان

آزمایشاتی که تحت عنوان چکاپ کامل زنان شناخته می شوند به آزمایش‌های بسیار مهمی گفته می‌ شود که بانوان باید در طول زندگی خود به صورت منظم آن ها را انجام دهند. اما در برخی از موارد بعضی از بانوان در شرایطی قرار می‌ گیرند که نمی توانند به صورت حضوری در یک آزمایشگاه حضور پیدا کنند. در چنین شرایطی بانوان باید به دنبال آزمایشگاهی باشند که دارای خدمات در منزل هستند. سایت فیزیوتراپی دایان آزمایشگاه نارون را برای آزمایش چکاپ در منزل تهران به شما پیشنهاد می کند.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

اگر تهرانی هستید و در تلاشید که آزمایشگاه در اقدسیه یا سایر مناطق شمالی تهران مانند نیاوران را شناسایی کنید، باید بگوییم که آزمایشگاه نارون به عنوان یک آزمایشگاه تخصصی و پاتوبیولوژی در شمال تهران فعالیت می‌ کند که خدمات گسترده ای دارد و به انجام آزمایش چکاپ خانم ها نیز می پردازد.

شماره تماس آزمایشگاه نارون: ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۷۹ – ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۸۰

آدرس آزمایشگاه نارون: تهران، نیاوران، خیابان شهید باهنر، بالاتر از چهار راه کامرانیه، جنب مجتمع نارون، پلاک ۸۰، طبقه همکف، واحد ۳

بررسی آزمایشات مختلف چکاپ بانوان:

درحقیقت آزمایش چکاپ خانم ها به یک یا دو مورد محدود نمی‌ شود و مجموعه‌ ای از آزمایش‌های مختلف می باشد، که تمام این آزمایش‌ ها در مجموع، برای سلامتی بانوان اهمیت بسیار زیادی دارند.

آزمایش CBC:

یکی از مهمترین مواردی که در روند آزمایش چکاپ خانم ها مورد بررسی قرار می‌ گیرد، CBC می باشد، که در این آزمایش سطح هموگلوبین خون بانوان اندازه گیری می شود. همانطور که میدانید یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات بانوان مربوط به مسائل کم خونی است. در نتیجه انجام این آزمایش می تواند این مشکلات را به خوبی ریشه یابی کند. اگر دچار مشکلاتی مانند خستگی مفرط، بدخلقی، بی حسی دست و پا، سردردهای مداوم، سرگیجه و… هستید، باید بدانید که دچار کم خونی شده اید و بهتر است که از پزشک معالج خود بخواهید برای شما این آزمایش را تجویز کند.

آزمایش چربی خون:

بالا بودن چربی خون برای بانوان خطر آفرین است و می‌ تواند شروع کننده ی بیماری های گسترده و مختلفی باشد. ذرات لیپیدی که در داخل جریان خون قرار دارند چربی خون نامیده می شوند.

 این ذرات، کلسترول و تری گلیسیرید هستند. کلسترول دارای دو نوع می باشد که شامل LDL یعنی کلسترول بد و HDL یعنی کلسترول خوب است. وقتی که کلسترول بد افزایش پیدا کند فرد مبتلا به چربی خون خواهد شد و در این شرایط سطح تری‌گلیسیرید هم بالا می رود. بالا بودن چربی خون در بدن زنان می‌ تواند باعث ناباروری، سندروم تخمدان پلی کیستیک، سرطان سینه و سایر بیماری‌ ها شود. در نتیجه با انجام آزمایش چربی خون در چکاپ زنانه می توانید به صورت منظم میزان چربی خون خود را کنترل کنید.

پاپ اسمیر:

انجام تست پاپ اسمیر مهم ترین آزمایش چکاپ خانم ها محسوب می‌ شود و بانوان باید بعد از ۲۱ سالگی هر سال به صورت منظم این تست را انجام دهند. انجام تست پاپ اسمیر به منظور تشخیص به موقع سرطان دهانه ی رحم می باشد و در روند این تست از سلول های دهانه ی رحم نمونه برداری می شود تا مورد بررسی قرار بگیرند.

آزمایشگاه نارون تست پاپ اسمیر را با تجهیزات پیشرفته و بسیار عالی انجام می دهد اگر قصد انجام تست پاپ اسمیر را دارید می توانید به این آزمایشگاه مراجعه کنید.

 حتی اگر نمی توانید به آزمایشگاه مراجعه داشته باشید و دوست دارید که در منزل این تست را انجام دهید، باز هم باید بگوییم که آزمایشگاه نارون دارای قابلیت آزمایش چکاپ در منزل تهران نیز هست و ساکنین تهران می توانند با برقراری تماس با این آزمایشگاه هماهنگی‌ های لازم را به انجام برسانند تا در منزل تست پاپ اسمیر یا هر تست دیگری را انجام دهند.

آزمایش تیروئید:

ساکنین استان تهران که به دنبال یافتن یک آزمایشگاه در اقدسیه هستند یا دوست دارند که در سایر قسمت های شمالی تهران یک آزمایشگاه معتبر را پیدا کنند، می توانند با مراجعه به آزمایشگاه نارون آزمایشات مربوط به تیروئید را انجام دهند.

غده ی تیروئید یک غده ی مهم در بدن انسان ها می باشد که در زیر گردن و روبروی حنجره قرار دارد و هورمون های ضروری بدن را ترشح می‌ کند و باعث می‌ شود عملکردهای مختلف بدن تحت تاثیر آن قرار بگیرند و به طور کل سوخت و ساز بدن را فراهم خواهد کرد. این هورمون ها روی چرخه قاعدگی و تخمک گذاری و بارداری بانوان هم تاثیر زیادی دارند و این مسائل باعث شده است که در میان آزمایش چکاپ خانم ها، آزمایش تیروئید هم وجود داشته باشد.

آزمایشگاه نارون علاوه بر اینکه در محل خود آزمایشگاه این آزمایش را انجام می دهد، دارای قابلیت انجام آزمایش تیروئید در منزل نیز هست. اگر دوست دارید می‌ توانید آزمایش چکاپ در منزل تهران را با آزمایشگاه نارون تجربه کنید و تست تیروئید را در منزل انجام دهید. مطمئن باشید نتیجه‌ ای که در منزل از آزمایش شما به دست می آید، هیچ تفاوتی با نتیجه ی انجام آزمایش در خود آزمایشگاه نخواهد داشت.

آزمایش های کبدی:

کبد چرب و سایر بیماری های مربوط به کبد برای بانوان خطرناک هستند و مشکلاتی مانند: ناباروری و تنبلی تخمدان را در پی خواهند داشت.

در نتیجه در روند انجام آزمایش چکاپ خانم ها باید تست های کبدی هم وجود داشته باشد. کبد یک ارگان بسیار مهم در بدن می باشد که در سم زدایی، ذخیره ی انرژی، تولید و ترشح پروتئین نقش کلیدی ایفا می کند و وقتی که دچار مشکل شود تمام این موارد نیز دچار مشکل خواهند شد. می توانید با حضور در آزمایشگاه نارون به انجام تست های کبدی بپردازید تا مطمئن شوید به بیماری خاصی مبتلا نیستید.

آزمایشات مربوط به هورمون های جنسی زنانه:

هورمون های جنسی زنانه نقش تعیین کننده در رشد عضلات، خلق و خو، چرخه منظم قاعدگی بانوان و سایر موارد دارند. در نتیجه کم و زیاد شدن آن ها می تواند باعث مشکلات مختلف شود. بنابراین باید به صورت منظم مورد بررسی قرار بگیرند تا هیچ وقت کم و زیاد نشوند. اگر دوست دارید برای انجام این تست بهترین آزمایشگاه در اقدسیه و شمال تهران را انتخاب کنید باید بگوییم که آزمایشگاه نارون در شمال تهران در خدمت شما می باشد و انواع آزمایش های مربوط به هورمون های جنسی بانوان را انجام می دهد.

بهترین آزمایشگاه برای آزمایش چکاپ خانم ها:

بهترین آزمایشگاه برای انجام آزمایش چکاپ خانم ها آزمایشگاه نارون می باشد. این آزمایشگاه معتبر با وجود خدمات مناسبی که ارائه می دهد توانسته است از اعتبار بالایی برخوردار شود. این آزمایشگاه در نیاوران قرار دارد و ساکنین تهران و تمام شهرهای کشور می‌ توانند در صورت علاقه، به این آزمایشگاه مراجعه کنند و به انجام آزمایشات مختلف از جمله آزمایش چکاپ خانم ها بپردازند.

 قابلیت مهمی که برای ساکنین تهران وجود دارد این است که این آزمایشگاه آزمایش چکاپ در منزل تهران هم دارد و می‌ توانید با برقراری تماس از خدمات آزمایش در منزل آزمایشگاه نارون هم بهره لازم را ببرید. 

فیزیوتراپی دایان مراجعه به این آزمایشگاه را به همه ی افراد و به ویژه بانوان پیشنهاد می کند. زیرا نتیجه ای که از انجام آزمایش در این آزمایشگاه به دست می‌ آید یک نتیجه ی کاملاً دقیق و درست خواهد بود.

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

0 نظرات
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.