فیزیوتراپی بیمه خدمات درمانی، تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی در تهران

فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه
فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه

کلینیک فیزیوتراپی دایان ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه های خدمات درمانی، تامین اجتماعی کانون سردفتران و دفتریاران ، شهرداری، بانک کشاورزی و بیمه تکمیلی و سایر بیمه های درمانی در شمال تهران، پاسداران و خیابان دولت، محدوده قیطریه، اختیاریه ، دروس و قلهک فعالیت می کند.

در زندگی هر شخصی آسیب دیدگی عضلات، به وجود آمدن شکستگی ها، درد در نواحی حساس بدن از جمله، زانو درد، کمر درد، گردن درد، پا درد، دست درد و … اجتناب ناپذیر است.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

خوشبختانه برای تمامی این آسیب ها و مشکلات راه حل های پزشکی و درمانی وجود دارد و مهم ترین و شاید بهترین علم برای بهبود آسیب های عضلانی و دردها فیزیوتراپی باشد.

در فیزیوتراپی روش های متعددی برای بهبود و ریکاوری دردهای قبل و یا پس از عمل جراحی برای بازگشت فرد به زندگی عادی وجود دارد که هر یک نیازمند تخصص و دستگاه های پیشرفته هستند.

بهره مند شدن از خدمات فیزیوتراپی با توجه به تخصص مورد نیاز و دستگاه هایی که برای درمان می بایست استفاده شود، هزینه بر است. همانطور که استفاده از خدمات پزشکی و دارویی نیازمند هزینه می باشد.

خوشبختانه یکی از راه های جبران هزینه های درمانی از جمله فیزیوتراپی و پزشکی داشتن بیمه است که اکثر گروه های جامعه از جمله، کارمندان دولتی،کارمندان بخش خصوصی، کارگران  و …  با توجه به نیازهای درمانی، از خدمات بیمه از سمت شرکت ها، سازمان ها و یا کارگزاری های خود بهره مند هستند.

کلینیک فیزیوتراپی دایان جهت رفاه درمانی و آسودگی خاطر هموطنان عزیز خدمات فیزیوتراپی حرفه ای و تخصصی را با همکاری با شرکت های بیمه ارائه می کند. 

در صورتی که شما نیاز به دریافت خدمات فیزیوتراپی دارید با مراجعه به کلینیک ما و ارائه مدارک بیمه و دفترچه بیمه، می توانید هزینه های درمانی خود را به صورت کامل و یا با توجه به شرایط مصوب شده در بیمه طرف قراردادتان، دریافت نمایید.

معمولا پس از اتمام جلسات فیزیوتراپی، با دریافت مدارک گذراندن جلسات فیزیوتراپی از کلینیک ، مدارک دریافت شده را به دفتر بیمه در شهرتان ارائه داده و هزینه انجام شده جهت درمان به صورت کامل و یا با توجه به شرایط مشخص در بیمه به شما پرداخت می شود.

کلینیک فیزیوتراپی دایان با شرکت های زیر طرف قرارداد بیمه است:

  • بیمه خدمات درمانی
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه ارتش و نیروهای مسلح
  • بیمه کانون سردفتران و دفتریاران
  • بیمه شهرداری
  • بانک تجارت
  • بانک کشاورزی
  • بیمه آتیه سازان ایرانیان
  • بیمه باشگاه متخصصان ایران 
  • و سایر بیمه های پایه و تکمیلی

در صورتی که شما از بیمه دیگری بهره مند هستید، می توانید جهت مشاوره درمانی و یا اطلاع از شرایط بیمه ای خود جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی با کلینیک ما تماس بگیرید.

کلینیک فیزیوتراپی دایان در محدوده زیر در تهران خدمات فیزیوتراپی را ارائه می کند:

فیزیوتراپی در پاسداران

فیزیوتراپی در خیابان دولت

فیزیوتراپی قلهک

فیزیوتراپی قیطریه

فیزیوتراپی در اختیاریه

فیزیوتراپی در شریعتی 

ویژگی ها و مزایای کلینیک فیزیوتراپی دایان

از جمله مزایای اصلی کلینیک فیزیوتراپی دایان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات فیزیوتراپی در منزل، یکی از خدماتی که با توجه به محدودیت زمان و سختی رفت و آمد برای بیماران به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران می تواند گزینه درمانی بسیار مناسبی باشد.

مقاله جامعی در خصوص مزایای فیزیوتراپی در منزل آماده کرده ایم که می توانید با مزایای این روش بیشتر آشنا شوید.

خدمات فیزیوتراپی سالمندان، مشکلات و آسیب های عضلانی و به وجود آمدن دردهای عضلانی و بدنی در سالمندان به نسبت سنین دیگر بیشتر است.

در بسیاری از مواقع درمان این دردها و آسیب ها نیازمند مراجعه به پزشک ندارد و به دلیل ضعف های عضلانی پدیدار می شوند.

فیزیوتراپی یکی از بهترین راه های درمان این دسته از مشکلات است که در آن فیزیوتراپیست با ارائه برنامه تمرین و ورزش تخصصی عضلات ضعیف را تقویت کرده و این تقویت عضلات، نتیجه کاهش درد و یا از بین رفتن کامل درد را در پی خواهد داشت.

استفاده از روش های درمانی با دستگاه نیز بسیار موثر هستند روش هایی از جمله: مگنت تراپی ،ماساژ درمانی، طب سوزنی، منوال تراپی یا درمان دستی برای آشنایی با سایر روش های درمانی از منو سایت می توانید روش های درمانی مختلف را مشاهده کنید.

در صورتی که به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارید و از خدمات بیمه ای خاصی استفاده می کنید جهت اطلاع از بیمه های طرف قرارداد کلینیک فیزیوتراپی دایان با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 02122764555 – 02122786049 – 09128340536

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

0 نظرات
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها