خدمات ما

خدمات فیزیوتراپی در تهران

کلینیک فیزیوتراپی دایان یکی از بهترین کلینک های فیزیوتراپی در تهران، شمال تهران، منطقه پاسداران و خیابان دولت است. در بخش زیر با خدمات کلینیک ما بیشتر آشنا شوید.

خدمات فیزیوتراپی

آسیب های عضلانی به خصوص در نواحی کمر و گردن به دلیل تغییر فعالیت های روزمره و سبک زندگی، در کنار آن استفاده از تکنولوژی های روز از جمله کامپیوتر و گوشی های همراه در حال افزایش است.

در بعضی از مواقع نیز به دلیل اتفاقات طبیعی یا به وجود آمده از جمله سالمندی، تصادفات و آسیب های ورزشی آسیب هایی در عضلات بدن به وجود می آید.

یکی از راه های پیشگیری و درمان آسیب های عضلانی، بهره مندی از خدمات فیزیوتراپی است که با استفاده از ورزش و تمرین و یا دستگاه های پیشرفته پزشکی سعی در بهبود وضعیت موجود بیمار دارد.

در این مطلب با برخی از خدمات فیزیوتراپی حرفه ای که در کلینیک فیزیوتراپی دایان انجام شده و به کار گرفته می شود آشنا خواهید شد.

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

یکی از بهترین راه کارها برای ارائه خدمات فیزیوتراپی، فیزیوتراپی در منزل به حساب می آید.

خدمات فیزیوتراپی در منزل بیشتر مختص به نیازمندانی است که امکان حضور پیدا کردن در کلینیک را ندارند از جمله سالمندان و یا بیمارانی که بر اثر عمل جراحی امکان جابه جایی زیاد برایشان مقدور نیست.

مزایای فیزیوتراپی در منزل:

عدم اتلاف وقت رفت و آمد (به خصوص در شهرهای بزرگ مانند تهران)، راحتی و آسودگی خاطر و عدم استرس حضور در کلینیک، توجه سایر افراد خانواده به نحوه انجام تمرینات ورزشی و توصیه های پزشکی.

کلینیک فیزیوتراپی دایان در محدوده پاسداران تهران، خیابان دولت واقع شده است و خدمات فیزیوتراپی را در محدوده شمال و شمال شرق تهران: فیزیوتراپی در منزل قیطریه، اختیاریه، شریعتی، پاسداران، اندرزگو، تجریش و … ارائه می کند.

ماساژ تراپی (ماساژ درمانی)

ماساژ درمانی (ماساژ تراپی)

تفکری که در مورد ماساژ به صورت عمومی رواج دارد این است که ماساژ گرفتن روشی کاربردی برای ریلکسیشن و آرامش است که می توان خستگی بدن را از عضلات خارج کند.

شاید کمتر پیش آمده باشد که در مورد خواص درمانی ماساژ که به عنوان ماساژ درمانی یا ماساژ تراپی از آن یاد می شود، شنیده و یا آشنایی داشته باشید.

از خواص درمانی ماساژ درمانی می توان به بهبود فرآیند چرخش خون، بهبود دامنه حرکت مفاصل و افزایش اندورفین در بدن اشاره کرد.

در کلینیک فیزیوتراپی دایان ماساژ درمانی به صورت حرفه ای و تخصصی توسط فیزیوتراپیست های با تجربه و دوره دیده انجام گرفته و شما پس از دریافت ماساژ احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.

مگنت تراپی (مگنت درمانی)

مگنت تراپی یا مغناطیس درمانی یکی از روش های درمانی ایمن و کم عارضه مورد استفاده در فیزیوتراپی است که موجب تسکین درد و تسریع روند بهبودی بدن و ترمیم آسیب ها می شود.

مگنت تراپی با استفاده از امواج مغناطیسی و تاثیر بر بافت های آسیب دیده مانند استخوان، عضلات، تاندون ها و اعصاب به فرایند بهبودی و کاهش دوره بهبودی کمک زیادی می کند.

یکی از روش های درمانی که در کلینیک فیزیوتراپی دایان مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از مگنت درمانی است که بسته به نوع آسیب و بیماری از این روش در درمان استفاده می شود

لیزر پرتوان

لیزر پرتوان (لیزر درمانی)

لیزرتراپی یا لیزر درمانی روشی برای درمان و بهبود آسیب های بافت نرم با استفاده از نور مادون قرمز است که به عنوان یکی از روش های درمانی در کلینیک فیزیوتراپی دایان مورد استفاده قرار می گیرد

در لیزر تراپی از انتشار نورهای تک رنگ با شدت بالا برای درمان آسیب اسکلتی عضلانی، شرایط مزمن و بهبود زخم های شدید استفاده می شود.

منبع نوری لیزر بر روی ناحیه پوست قرار میگیرد تا فوتوش های انرژی به بافت نرم آسیب دیده نفوذ کند و در نهایت طبق اتفاقاتی که به صورت سلولی رخ می دهد باعث بازگشت سلول ها به حالت طبیعی می شود و در نتیجه بهبود را به همراه دارد.

سوزن خشک (درای نیدلینگ)

سوزن خشک یا درای نیدلینگ یک تکنیک فیزیوتراپی است که برای درمان درد و اختلالات حرکتی مورد استفاده قرار میگیرد.

سوزن خشک به این صورت عمل می کند که بدون نیاز به انجام تزریقات و یا داروی خاصی به پوست ناحیه آسیب عضله مانند کمر، گردن، زانو و … وارد می شود.

برخلاف تصور همگان سوزن خشک با طب سوزنی تفاوت دارد و یه روش مدرن است که به صورت علمی و تحقیقاتی حمایت می شود.

یکی از خدمات کلینیک فیزیوتراپی دایان درای نیدلینگ یا سوزن خشک است که به صورت تخصصی و ماهرانه انجام می گیرد.

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی (شاک ویو درمانی)

شاک ویو تراپی یکی از روش های غیر تهاجمی و نوین درمانی در فیزیوتراپی است که در آن از امواج صوتی پرقدرت برای اهداف درمانی استفاده می شود.

امواج صوتی شاک ویو با انرژی بالا نیروی مکانیکی را بر بافت‌های بدن اعمال کرده و در درمان بیماری های اسکلتی_عضلانی بسیاری کاربرد دارد.

امواج شاک ویو سبب افزایش جریان خون در قسمت های آسیب دیده، تحریک بازسازی سلول ها و تسریع بهبودی و تسکین درد می شود.

الکتروتراپی

در کلینیک فیزیوتراپی دایان از تجهیزات حرفه ای و به روز الکتریکی که برای درمان های الکتروتراپی مورد استفاده قرار می گیرد برای مقصد درمانی به شرح زیر مورد استفاده قرار میگیرد:

بهبود بازه حرکتی عضلات و مفاصل، افزایش قدرت و تقویت عضلانی در ناحیه ای خاص، افزایش جریان خون در ناحیه آسیب، بهبود سریعتر زخم ها با افزایش جریان خون در آن ناحیه، بهبود دردهای ناحیه کمر، گردن، زانو، شانه و …

موارد گفته شده تنها بخشی از فواید الکتروتراپی را معرفی می کند برای آشنایی بیشتر با فواید آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

فیزیوتراپی با رعایت حریم شخصی

فیزیوتراپی با رعایت کامل حریم خصوصی​

برخی از درمان های فیزیوتراپی به آرامش خاطر و عدم استرس نیاز دارد. محیط درمانی نقش بسیار مهمی را در روند درمانی بیماران ایفا می کند.

رعایت حریم خصوصی، برقراری آرامش در محیط فیزیوتراپی و توجه ویژه به تک تک بیماران از مهم ترین عوامل ایجاد تجربه دلگرمی و بهبود پیشرفت روند درمان در بیمار است

در کلینیک فیزیوتراپی دایان با علم کامل به اهمیت موارد یاد شده محیطی سرشار از آرامش و به دور از استرس را برای شما مهیا کرده ایم و سعی می کنیم با برنامه ریزی صحیح وقت لازم و کافی را برای تمامی بیماران جهت بهبود بهتر و مشاوره های صحیح تر در اختیارتان قرار دهیم.

جهت بهره مندی از حداکثر آرامش و حریم خصوصی در هنگام درمان، فیزیوتراپی در منزل را به شما پیشنهاد می کنیم که در این صفحه توضیحات آن داده شده است.

فیزیوتراپی با بیمه

یکی از مهمترین علت های بهره مند شدن از خدمات بیمه، استفاده از خدمات درمانی و یا کمک درمانی است

فیزیوتراپی یکی از خدمات پزشکی است که بعضی از شرکت های بیمه درمانی در ایران هزینه کامل و یا بخشی از هزینه آن را متقبل می شوند

ما سعی داریم تا در کلینیک فیزیوتراپی دایان با طرف قرارداد شدن با شرکت های بیمه، به خصوص شرکت های بیمه شناخته شده ارائه خدمات را برای عزیزان آسان تر کنیم

با ما تماس بگیرید

هم اکنون که با بعضی از خدمات کلینیک فیزیوتراپی دایان آشنایی پیدا کرده اید برای دریافت نوبت حضوری جهت معاینه و شروع فرآیند درمان و یا آگاهی از سایر خدمات کلینیک با ما تماس بگیرید.