مشاوره فیزیوتراپی در تهران

مشاوره فیزیوتراپی
مشاوره فیزیوتراپی

برای دریافت رایگان مشاوره فیزیوتراپی و حضور در کلینیک پیشرفته فیزیوتراپی دایان با شماره تلفن های ۰۹۱۲۸۳۴۰۵۳۶ یا ۰۲۱۲۲۷۸۶۰۴۹ تماس بگیرید.

در بسیاری از مواقع در هنگام به وجود آمدن دردهای عضلانی کوچک و یا بزرگ چه در ورزش و چه در زندگی روزمره نگران می شویم و این نگرانی کاملا طبیعی است چرا که هر شخصی تمایلی ندارد که  کارهای روزمره و یا تمرینات ورزشی را که در روتین زندگی خود برنامه ریزی کرده است را متوقف کند.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

به همین جهت پس از به وجود آمدن کوچکترین مشکل نگرانی خود را در خانواده و یا با افراد غیر متخصص ابزار می کند و این اشخاص بنا به تجربه و یا دید نادرست ذهنی خود راهنمایی هایی را به شما ارائه می دهند که هیچگونه پیش زمینه علمی را به همراه ندارد.

این ناراحتی ها می تواند از ناراحتی های گردن، کمر در هنگام کار و یا پس از انجام کار شروع شده و تا ناراحتی های عضلانی مختلف در هنگام ورزش ادامه پیدا کند.

مشکل و آسیب به وجود آمده می تواند جدی و یا سطحی باشد که در صورت سطحی بودن مشکل با یک استراحت، نرمش خاص و یا ماساژ ساده بتوان آسیب و درد را برطرف کرد.

اما در شرایطی خاص ممکن است آسیب بسیار جدی تر از آن چیزی باشد که شما متصور هستید و یا در صورت عدم رسیدگی و عدم تغییر سبک زندگی آسیب به مرحله ای برسد که نیازمند درمان های دراز مدت و در بدترین مورد جراحی باشد.

بنابراین توصیه میشود که پس از به وجود آمدن مشکل آن را با متخصص مربوطه در میان بگذارید.

مشاوره فیزیوتراپی در کلینیک فیزیوتراپی دایان

کلینیک فیزیوتراپی دایان برای برطرف کردن این مشکل راه حل مشاوره تلفنی و یا آنلاین را به شما پیشنهاد میکند. از آنجایی که متخصصین فیزیوتراپی به صورت مداوم در حال کار و یا تمرین با مراجع کنندگان هستند امکان مشاوره برخط آنلاین برای متخصصین حرفه ای وجود ندارد.

بنابراین منظور از مشاوره آنلاین این است که شما سوال و مشکل خود را مطرح کنید تا در صورت لزوم راهنمایی های لازم به شما در قالب ایمیل و یا به صورت تماس تلفنی ارائه شود.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی می توانید با شماره های کلینیک فیزیوتراپی دایان در صفحه تماس با ما با ما تماس حاصل کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنید در همین صفحه فرمی برای ارسال سوالات شما نیز درج شده است که می توانید از آن برای ارسال مشکلات و یادرخواست های خود استفاده کنید

کلینیک ما علاوه بر خدمات رسانی به صورت حضوری و آنلاین خدمات فیزیوتراپی در منزل را نیز ارائه می کند که برای آشنایی بیشتر و دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس های کلینیک فیزیوتراپی دایان جهت دریافت نوبت حضوری فیزیوتراپی مچ دست و فیزیوتراپی در منزل02122786049 – 09128340536

با فیزیوتراپی در منزل بیشتر آشنا شوید

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

0 نظرات
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها