فیزیوتراپی در منزل تهران

فیزیوتراپی در منزل تهران، کلینیک فیزیوتراپی دایان خدمات فیزیوتراپی در منزل در سراسر تهران را ارائه می‌کند. کافیست برای مشاوره و دریافت هزینه فیزیوتراپی در منزل با کلینیک تماس حاصل فرمایید.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

در این مطلب مزایای فیزیوتراپی در منزل تهران را نسبت به فیزیوتراپی در محل بررسی می کنیم.

1)  فیزیوتراپی بر طبق برنامه و زمان شما تنظیم میشود، نه برنامه کلینیک

بیماران به طور مداوم نسبت به اینکه باید برای  جلسه های درمانی فیزیوتراپی در زندگی پر مشغله شان زمانی را در نظر بگیرند و برنامه ریزی کنند شکایت دارند در واقع وظایف روزانه آنها را از ملاقات با فیزیوتراپیست باز می دارد  اما در صورت انجام جلسات در خانه شما در واقع میتوانید از زمانهای فراغت خود استفاده کنید.

2)  ما می توانیم موارد مشکل ساز در منزل که به وضعیت شما آسیب می زند را بررسی کنیم

ممکن است نحوه ی کار کردن شما از آشپزخانه تغییر کند یا دفتر کار شما در خانه به درستی تنظیم نشده است. شاید این صندلی مورد علاقه باشد یا تلویزیون شما در زاویه نامناسب قرار دارد.

هنگامی که فیزیوتراپیست وارد خانه شما می شود، می تواند محیط اطراف خود را ارزیابی کند و فاکتورهایی را که باعث ایجاد و ترویج مشکل و به تاخیر انداختن بهبودتان میشود را ,یادداشت کند. پیشنهادهای سریع و آسان که به دنبال این کار صورت میگیرد، به بهبود شما کمک خواهد کرد.

3)  تمرین دقیقا در کجا انجام می شود

درمانگاه ها به طور ایده آل برای فیزیوتراپی راه اندازی می شوند. اما چه اتفاقی می افتد وقتی شما جلسه درمانی  را به خانه می برید و باید این تمرین های مهم را در آنجا انجام دهید؟  تعداد کمی از ما فضای خانه ای دارند که به نظر برسد شبیه به کلینیک است.

فیزیوتراپیست خانه شما می تواند از آنچه که در دسترس شما است استفاده کند و به شما آموزش دهد که چگونه تمرینات خود را در محیط کاری انجام می دهد که شما باید آنها را انجام دهید.

فیزیوتراپیستی که به  خانه تان می آید با توجه به شرایط مختلف محل زندگیتان و استفاده از تجارب خود به شما آموزش میدهد که چگونه باید تمریناتتان را انجام دهید به طوری که برنامه شما به آسانی قابل پیگیری و و تا حد ممکن موثر باشد.

فیزیوتراپی در منزل تهران
فیزیوتراپی در منزل

4)  اعضای خانواده نسبت به مراقبت و یا فرآیند مراقبت شما بیشتر آشنا می شوند

شما باید در درمان خود با فیزیوتراپیست تان همکاری کنید. پس از اینکه شما از کلینیک به خانه رسیدید، ممکن است برایتان دشوار باشد که برای یکی از عزیزانتان توضیح دهید که باید برای بهبودتان چه کار هایی انجام دهد.

اما هنگامی که فیزیوتراپیست به خانه شما می آید اعضای خانواده تان  بعد از آن می توانید نیز برای انجام عملکردهای درمانی آموزش میبیند و میتوانند در فرآیند درمانی مشارکت کنند.

5) بدون رفت و آمد انجام میشود و شما بعد از پروسه درمانی میتوانید استراحت کنید

پس از یک جلسه درمانی عالی هیچ چیز بدتر از این نیست که در ترافیک بمانید یا در مکان های پرتردد معطل شوید. تصور کنید که قادر بودید بعد از جلسه ی درمانیتان در منزل در کمال آرامش به استراحت بپردازید و حین اینکه بدنتان از فایده های درمانی سود میبرد میتوانید  یک جای گرم اختیار کنید و در آسایش کتاب مورد علاقه تان را مطالعه کنید.

به جز موارد مذکور دلایل بی شمار دیگری برای انجام فیزیوتراپی در منزل وجود دارد. بیماران به فیزیوتراپیست خود اغلب میگویند که هرگز برای انجام سایر جلسات درمانی برنمیگردند بدون شک شماهم همین را در ذهن خود مرور خواهید کرد ولی بهتر است از این راهکار مناسب برای انجام جلسات درمانی خود استفاده کنید.

فیزیوتراپییست Therapia به متخصص فیزیوتراپی در خانه میگویند و مراقبت ها ,توصیه ها و عملکردهای درمانی مورد نیازتان را فراهم می کند.

کلینیک فیزیوتراپی دایان خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران را ارائه می‌کند. کافیست برای مشاوره و دریافت هزینه فیزیوتراپی در منزل با کلینیک تماس حاصل فرمایید.

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

0 نظرات
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها