بهترین فیزیوتراپی در شریعتی

کلینیک دایان بهترین مرکز فیزیوتراپی شریعتی تهران
کلینیک دایان بهترین مرکز فیزیوتراپی شریعتی تهران

چندین مراکز فیزیوتراپی در شریعتی تهران وجود دارند که ضمن ارائه خدمات فیزیوتراپی در کلینیک می توانند انواع تکنیک های فیزیوتراپی در منزل را به بیماران نیازمند ارائه دهند. این در حالی است که احتمال دارد انتخاب بهترین فیزیوتراپی در شریعتی تهران برای آنها کمی سخت باشد. چرا که انواع کلینیک ها ممکن است امتیاز ها و ویژگی هایی خاص خودشان را داشته باشند.

درد بدن و فیزیوتراپی

از درد و کوفتگی بدن خسته شدی؟
تماس بگیر و وقت معاینه یا فیزیوتراپی تنظیم کن!

به طور مثال، مرکز فیزیوتراپی دایان در شریعتی تهران آماده ارائه کلیه خدمات فیزیوتراپی برای افراد تحت پوشش بیمه ای شهرداری، بیمه کانون سردفتران و حتی بانک ها است. اما سایر ویژگی های بهترین مرکز فیزیوتراپی در شریعتی چیست؟ فیزیوتراپی شریعتی تهران چه خدماتی را به بیماران ارائه می دهند؟ بیایید اطلاعات صفر تا صد در مورد مرکز فیزیوتراپی شریعتی را در این مقاله به طور کامل بررسی کنیم.

چه عواملی در طول درمان با بهترین فیزیوتراپی در شریعتی تهران مهم است؟

شروع ارائه خدمات در مراکز فیزیوتراپی ممکن است با برخی مراحل و شرایط خاص همراه باشد. بدون شک، مرکز فیزیوتراپی در شریعتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. چون ارائه خدمات بهتر در مراکز فیزیوتراپی به بررسی وضعیت بیمار و عوامل مختلفی بستگی دارد که فیزیوتراپیست ها باید قبل از شروع درمان آنها را بررسی کنند. برخی از مهمترین عوامل در طول درمان با فیزیوتراپی در شریعتی تهران، عبارتند از:

ارزیابی اولیه بیمار

معاینه بیمار در مرحله اول درمان- کلینیک فیزیوتراپی دایان
اولین مرحله درمان با فیزیوتراپی بررسی شرایط و سوابق پزشکی بیمار است.

اولین مرحله برای شروع جلسات فیزیوتراپی، ارزیابی اولیه از بیمار است که در این بخش اطلاعات مربوط به سابقه بیمار، روند و وضعیت بیماری و علائم آن مورد بررسی قرار می گیرند. کلیه مراحل مربوط به ارزیابی بیمار در این مرحله ممکن است شامل نوع و شدت درد، محدودیت‌های حرکتی، سوابق درمانی و سوالات مرتبط با سلامت کلی بیمار باشد.

حتی در برخی مراکز فیزیوتراپی شریعتی تهران بعد از ارزیابی اولیه، یک معاینه جسمی و بررسی فیزیکی هم انجام می شود که می تواند  شامل علائم و وضعیت بدنی بیمار باشد. یک فیزیوتراپیست ممکن است بعد از بررسی های اولیه، تکنیک های فیزیوتراپی در منزل را برای بیماران تجویز کند. رعایت همه این دستورالعمل ها می تواند تاثیر زیادی در روند بهبودی بیماران داشته باشد.

جلسات و طول دوره درمان فیزیوتراپی

یکی دیگر از عوامل مهم در مرکز فیزیوتراپی شریعتی تهران، بررسی تعداد جلسات و طول دوره درمان فیزیوتراپی برای بیماران است که بیشتر به نوع بیماری و شدت آن بستگی دارد. فیزیوتراپی سالمندان و یا برای بیماری‌های مزمن، ممکن است به جلسات و طول دوره درمانی بیشتری نیاز داشته باشد. همچنین، طول هر جلسه و فواصل زمانی بین جلسات در بیماران با وضعیت های مختلف نیز ممکن است متفاوت باشد.

البته نوع بافت آسیب دیده در طول دوره درمان فیزیوتراپی هم اهمیت زیادی دارد. معمولا درمان آسیب های ساده به بافت های نرم (مانند رباط و یا ماهیچه) حدود ۶ تا ۸ هفته طول خواهد کشید. اما آماده سازی ورزشکار بعد از جراحی ترمیمی رباط صلیبی زانو برای بازگشت به ورزش هایی که نیاز به سرعت بالا و حرکت در جهات مختلف دارد در حدود ۶ تا ۱۲ ماه زمان خواهد برد.

فعالیت‌های خود مراقبتی در منزل در دوره فیزیوتراپی در شریعتی

آموزش تکنیک های خود مراقبتی در کلینیک فیزیوتراپی دایان
تکینیک های خود مراقبتی در منزل به فعالیت مداوم اندام ها کمک می کند.

فیزیوتراپیست ها در کلینیک های فیزیوتراپی شریعتی، ممکن است برخی فعالیت‌های خود مراقبتی در منزل در دوره فیزیوتراپی را برای بیماران تجویز کنند. این تکنیک ها بسته به وضعیت بیمار شامل تمرینات خاص، استراحت و هر گونه توصیه‌ای مرتبط با درمان فیزیوتراپی است که بیماران حتما باید از این دستورالعمل ها پیروی کنند.

علاوه بر موارد گفته شده، بیماران باید به هر نوع محدودیت یا نکات خاصی که در طول درمان نیاز به رعایت دارد، توجه داشته باشند.

خدمات فیزیوتراپی دایان به عنوان بهترین فیزیوتراپی شریعتی

مرکز فیزیوتراپی دایان به عنوان یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در شریعتی تهران در تلاش است برای کسب رضایت حداکثری مراجعین به این مرکز، بهترین خدمات فیزیوتراپی را ارائه دهد. برای همین کلیه خدمات فیزیوتراپی در این کلینیک از شریعتی با جدیدترین تجهیزات فیزیوتراپی و تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. به طور کلی، مهمترین تجهیزات مورد استفاده برای درمان در کلینیک فیزیوتراپی دایان عبارتند از:

توضیحات در مرکز فیزیوتراپی شریعتی  نحوه عملکردهدف از استفاده دستگاهنام دستگاه فیزیوتراپی در کلینیک شریعتی
در مرکز فیزوتراپی شریعتی تهران، دستگاه اولتراسوند به عنوان یکی از تجهیزات پیشرفته در فیزیوتراپی به کار گرفته می‌شود.  اولتراسوند از امواج صوتی با فرکانس بالا برای انجام فیزیوتراپی در بیماران استفاده می‌کند.بهبود التهاب، کاهش درد و تسریع فرایند بازسازی بافت‌های آسیب‌دیدهدستگاه اولتراسوند  
در کلینیک فیزوتراپی شریعتی تهران، دستگاه الکتروتراپی با هدف بهبود عملکرد عضلات و کاهش درد مورد استفاده قرار می‌گیرد.تحریک عضلات و افزایش عملکرد عضلانیدستگاه الکتروتراپی بر اساس اصول الکتریسیته کار می‌کند.دستگاه الکتروتراپی  
این تجهیزات در مرکز فیزوتراپی شریعتی تهران برای درمان موارد مختلف مانند آسیب‌های عضلانی و مفصلی کاربرد دارد.کاهش التهاب‌ها، تسریع فرآیند بهبودی و بهبود عملکرد بافت‌هالیزر در فیزیوتراپی از تابش نور لیزر با امواج خاص استفاده می کند.دستگاه لیزر  
مگنت در فیزیوتراپی شریعتی به منظور تسهیل درمان بیماران با مشکلات مفاصل و بافت‌های نرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.تسریع فرآیند التیام و کاهش دردمگنت تراپی در فیزیوتراپی با استفاده از امواج مغناطیسی انجام می شود.دستگاه مگنت تراپی  
کاربرد این روش در مرکز فیزوتراپی شریعتی تهران، بیشتر برای بهبود عملکرد عضلات و کاهش درد است.تحریک عضلات و افزایش قدرت و تحمل عضلاتتکارتراپی با استفاده از امواج الکتریکی انجام می شود.دستگاه تکار  
این تجهیزات در مرکز فیزیوتراپی شریعتی تهران برای کاهش درد و بهبودی سریع‌تر موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.درمان مشکلات عضلات و بافت‌های نرماستفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا ویژگی اصلی این روش درمانی در فیزیوتراپی است.دستگاه شاک ویو  
در کلینیک شریعتی برای فیزیوتراپی از این روش برای بررسی عملکرد عضلات و سیستم حرکتی بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.بهبود کارکرد عضلات و حرکت بیماربیوفیدبک با سنسورها و تکنولوژی‌های مرتبط انجام می شود.بیوفیدبک  
این تجهیزات در مرکز فیزوتراپی شریعتی تهران به منظور بهبود عملکرد عضلات و کاهش درد کاربرد زیادی دارد.تحریک عضلات و افزایش عملکرد عضلانیCPM با استفاده از امواج الکتریکی با فرکانس بالا انجام می شود.دستگاه سی پی ام  
جدول تجهیزات کلینیک دایان به همراه کاربرد و توضیحات

تحهیزات کلینیک فیزیوتراپی دایان در شریعتی تهران
کلینیک فیزیوتراپی دایان از بهترین تجهیزات برای درمان مراجعین استفاده می کند

شرایط درمانی در بهترین مرکز فیزیوتراپی در شریعتی

فیزیوتراپیست ها در مرکز درمانی دایان در شریعتی تهران سعی دارند با رعایت برخی موارد و ایجاد شرایط خاص درمانی، یک محیط مناسبی را برای انجام خدمات فیزیوتراپی ایجاد کنند. برخی از مهمترین شرایط درمانی در کلینیک فیزیوتراپی دایان در شریعتی تهران عبارتند از:

ایجاد شرایطی راحت برای بیمار در طول فیزیوتراپی در شریعتی

مهمترین اصل در ارائه خدمات مناسب و بهتر در مراکز فیزیوتراپی، ایجاد شرایطی راحت برای بیمار در طول دوره درمانی است. هر چقدر بیماران و مراجعین در طول دوره درمان، احساس راحت تری داشته باشند می توانند دوره درمان را بهتر تحمل کنند. مراجعین نباید در حین دریافت خدمات فیزیوتراپی هیچ گونه ناراحتی بابت مکان، زمان و شرایط پوشش حتی انجام فیزیوتراپی داشته باشند.

فیزیوتراپی با رعایت حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی در حین درمان فیزیوتراپی، یکی دیگر از شرایط درمانی در کلینیک فیزیوتراپی دایان در شریعتی تهران بوده که برای اکثر بیماران بسیار مهم است. در نظر گرفتن محیطی مناسب و کاملا پوشیده برای انجام برخی از خدمات درمانی در مراکز فیزیوتراپی باعث ایجاد احساس امنیت و آسودگی در بیماران می شود که همین شرایط می تواند در بهبودی بیماران و کاهش استرس آنها در طول دوره درمان تاثیر بگذارد.

فیزیوتراپی با بیمه

انجام کلیه خدمات فیزیوتراپی تحت پوشش شرکت ها بیمه ای مختلف، یکی دیگر از شرایط درمانی در کلینیک فیزیوتراپی دایان در شریعتی تهران است که برای رفاه بیماران و کاهش هزینه آنها در نظرگرفته شده است. کلینیک های معتبر فیزیوتراپی شریعتی مانند دایان، طرف قرارداد با بیمه های پایه، بانک ها، شهرداری و کانون سردفتران هستند. مراجعین تحت پوشش این شرکت های بیمه ای می توانند با مراجع به کلینیک های معتبر از خدمات فیزیوتراپی با هزینه مناسب استفاده کنند.

فیزیوتراپی در منزل

ارائه خدمات در منزل در کلینیک فیزیوتراپی در شریعتی تهران- دایان
در مرکز دایان خدمات فیزیوتراپی در منزل و کلینیک کیفیت برابری دارند.

در برخی موارد، پزشک ممکن است فیزیوتراپی در منزل را برای بیماران با شرایط خاص (معلولین، سالمندان، بیماران با سکته مغزی یا آسیب های شدید) تجویز کنند. این در حالی است که ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل با خدمات در کلینیک هیچ تفاوتی ندارد. مرکز فیزیوتراپی دایان به عنوان بهترین فیزیوتراپی در شریعتی خدمات فیزیوتراپی در منزل را نیز ارائه می‌دهد که از همان تکنولوژی و تکنیک های فیزیوتراپی در کلینیک برای بیماران در منزل هم استفاده می شود. اما بیماران برای بهبودی سریع تر و بهتر خود باید تمام دستورات و تکنیک های فیزیوتراپی در منزل را طبق توصیه های فیزیوتراپیست ها انجام دهند.

در نظرگرفتن شرایط بیماران برای انجام خدمات فیزیوتراپی، به معنای احترام به حفظ حریم بیماران است که می تواند تاثیر زیادی در روند درمان، بهبودی و کاهش استرس آنها داشته باشد. برای همین در مرکز دایان، همه این شرایط برای بیماران درنظر گرفته می شود.

روش های درمانی فیزیوتراپ ها در مرکز فیزیوتراپی شریعتی

استفاده از برخی تکنیک ها و روش های فیزیوتراپی در کنار استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فیزیوتراپی در مراکز فیزیوتراپی می تواند روند درمان را سریع تر کند. از جمله روش های درمانی که فیزیوتراپ ها در کلینیک فیزیوتراپی شریعتی مانند دایان مورد استفاده قرار می دهند، عبارتند از:

دادن ورزش های خاص به هر بیمار

در کلینیک فیزیوتراپی شریعتی تهران، هر بیمار بر اساس وضعیت جسمانی و درمانی، برنامه‌های تمرینی خاصی را دریافت می‌کند. این برنامه‌ها شامل تمرینات استرچینگ (کششی) برای افزایش انعطاف، تمرینات تقویتی جهت بهبود قدرت عضلات، و تمرینات تعادل برای بهبود حرکت و استحکام عضلات می‌شوند. انجام هر یک از این ورزش ها در کنار روند درمانی فیزیوتراپی می تواند تاثیر زیادی در بهبود بیماران داشته باشد، به شرطی که بیماران همه این ورزش ها و تمرینات را در خانه به درستی و به طور کامل انجام دهد.

ماساژ عضله های بیمار

تقویت عضلات با ماساژ درمانی- کلینیک فیزیوتراپی دایان
با ماساژ درمانی می توان به تقویت عضلات کمک کرد

در جلسات فیزیوتراپی، بیماران با کمک فیزیوتراپیست‌ها می توانند تکنیک ها و روش هایی را برای ماساژ عضلات خود و تقویت آنها یاد بگیرند. این شامل تمریناتی مانند انقباض و ترخیص عضلات برای بهبود عملکرد حرکتی و کاهش درد می‌شود.

دستگاه های تحریک کننده عضلات بیمار

در مواردی که بیمار به کمک دستگاه‌های حرکت دهنده نیاز دارد، فیزیوتراپیست‌ها از تجهیزات مناسب برای تحریک و تقویت عضلات بیماران استفاده می کنند. این دستگاه‌ها بر اساس نیازهای هر بیمار تنظیم می‌شوند تا بهبود حرکت و قدرت بیمار را تسهیل کنند. در مراکز فیزیوتراپی معتبر از انواع دستگاه های پیشرفته برای انجام تکنیک های فیزیوتراپی استفاده می شود.

جا انداختن مفاصل در صورت نیاز

در صورت بروز مشکلات مربوط به آسیب های مفاصل و عضلانی، فیزیوتراپیست‌ها می‌توانند با انجام تمرینات و تکنیک‌های خاص مفاصل آنها را تقویت کرده و از این طریق عملکرد مفصلی بیمار را بهبود ببخشند. از این رو، فیزیوتراپی در درمان و بهبودی اکثر بیماری های مربوط به مفاصل و اسکلتی نقش بسیار مهمی دارد.

آموزش حالت درست بدن در فعالیت‌های روزمره

یکی از اهداف اساسی فیزیوتراپی، آموزش حالت درست بدن به بیماران است. این آموزش‌ها شامل نحوه‌ی نشستن، ایستادن، خم شدن و حرکات روزمره دیگر است. این کارها با هدف جلوگیری از تنش‌ها و مشکلات عضلانی در فعالیت‌های روزانه انجام می‌شوند که می تواند تاثیر زیادی در بهبود وضعیت بدنی بیماران داشته باشد.

در فعالیت های روزمره بدن خود را در حالت درست قرار دهید- کلینیک دایان
آموزش وضعیت درست بدن یکی از اهداف انجام فیزیوتراپی است

ایجاد کشش در بدن

فیزیوتراپیست‌ها در مرکز شریعتی تهران از تمرینات و تکنیک‌های خاصی برای ایجاد کشش در بدن استفاده می‌کنند. این کشش‌ها به منظور افزایش انعطاف و تسهیل حرکت‌های مختلف انجام می‌شوند و بیماران را در بهبود و بهینه‌سازی عملکرد فیزیکی خود یاری می‌کنند.

روش های درمانی فیزیوتراپ ها در کلینیک های معتبر فیزیوتراپی شریعتی مانند دایان می تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز آسیب ها در آینده داشته باشد. چون بیماران می توانند با یادگیری این تمرین ها و تکنیک ها، اکثر تمرینات را در خانه و بدون نیاز به کمک فیزیوتراپیست ها انجام دهند و عضلات و مفاصل خود را تقویت کنند.

سخن آخر درباره بهترین فیزیوتراپی در شریعتی تهران

ارائه خدمات فیزیوتراپی در شریعتی تهران برای مراجعینی که در منطقه 3 تهران سکونت دارند، در اکثر کلینیک ها و مراکز انجام می شود. اگرچه رعایت نکات و دستورالعمل های توصیه شده توسط پزشک معالج و فیزیوتراپیست ها می تواند تاثیر به سزایی در روند بهبودی و درمان شما داشته باشد. اما مراجعه به مراکز معتبر فیزیوتراپی مانند دایان در شریعتی به شما کمک می کند تا خیالتان بابت صرف هزینه و نتیجه گیری از طول دوره درمان راحت باشد.

سوالات متداول

کدام مرکز فیزیوتراپی در شریعتی تهران، طرف قرارداد با بیمه شهرداری است؟

برخی از کلینیک فیزیوتراپی معتبر در شریعتی مانند دایان حتما طرف قرارداد با بیمه شهرداری و حتی بیمه کانون سردفتران هستند.

آیا کلینیک فیزیوتراپی شریعتی، خدمات فیزیوتراپی در منزل را هم باری بیماران انجام می دهند؟

بله! ارائه خدمات فیزیوتراپی برای بیماران نیازمند در منزل، یکی از اصلی ترین خدمات فیزیوتراپی دایان در شریعتی تهران است.

آیا برای نوبت گیری خدمات فیزیوتراپی در شریعتی تهران حتما باید به صورت حضوری مراجعه کنیم؟

خیر! امکان نوبت گیری آنلاین و غیرحضوری هم در کلینیک فیزیوتراپی شریعتی دایان وجود دارد.

0 0 امتیازها
امتیازدهی

بفرست برای کسی که نیاز داره ببینه . . .

بیشتر در این رابطه بخوانید

آخرین مقالات در فیزیوتراپی دایان

عضویت
اطلاع دهی برای
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین
بارخورد درون خطی
نمایش همه دیدگاه‌ها
جم نیا
جم نیا
4 سال قبل

سلام دخترم ۵سالشه هفته پیش از روی مبل پرید پایین ودستش به شدت ازناحیه آرنج به شدت درد گرفت پس ازمراجعه به اورژنس وعکس برداری آرنج گفتن استخوان مفصل آرنج کمی موبرداشته وآتل بستند وگفتندآخرهفته بازکنیدالان باز کردم دستش از آرنج تامچ ورم داره ومچش ازداخل کف دست کمی سیاه شده آیا نیازهست ببرم دکتر یابخاطرآتل هست؟

فیزیوتراپی دایان
فیزیوتراپی دایان
پاسخ دادن  جم نیا
4 سال قبل

سلام
معمولا ورم و التهاب پس از شکستگی ها تا چند هفته ادامه پیدا می کند اما گاهی هم ممکن است به علت گچ گرفتن محکم باشد.
در هر حالت برای درمان و جوش خوردن کامل آن به فیزیوتراپی مراجعه بفرمایید.